fredag 1 februari 2008

Tentaresultat och snö.


Jag har just skottat snö, fy 17 vad tungt det är, och plogkarmen ser inte ut mycket för världen, men då skulle ni se den live...jisses alltså. Den är upp till knät på mig och väger ton.
Visst är det härligt med snö :)

Fick en underbar bukett med tulpaner av min mamma och pappa. Vårig och färgglad. Var tvungen att föreviga den på bild.

Och så var det fredagshandling, och med mig fick jag dessa små hjärtan. Är inne i en period nu då jag gillar hjärtan skarpt!

Och sist men inte minst...JA!!! jag klarade tentan, även fast jag var gräsänka veckan innan, då mannen var i huvudstaden och båda pojkarna var förkylda och febriga och det inte fanns så där väldigt mycket tid till att läsa. *Stolt som en tupp*:o)

15 kommentarer:

tinaminastina sa...

Grattis till Tentan!!! Oj vad snö ni har..här kom det några centimeter i natt när stormen drog förbi,men de är redan borta!=(
Trevlig helg!!
tinaminastina=)

Anonym sa...

Grattis det gjorde du bra som klarade tentan, då är det bara att kämpa vidare.
Trevlig helg önskar Susanne

Anonym sa...

Va kul att du skrev en kommentar hos mig så jag hittade hit. Åh, din tapet i vardagsrummet är så fin!! Du har ett fint hem! Kul att du gillade min blogg! Trevlig helg!

MiaMaria sa...

Men hallå vad ni har snö här har vi inget....det lilla som kom har blaskat bort!

JA, paviljongen är fin men det återstår pardörrar så den är inte klar....

Underbara blomster!

Ha´en trevlig kväll!

Miamaria

Jes/Vita villa vila sa...

Grattis till tentan! Vad skönt. Hi hi tänk vad klimatet är olika beroende på var vi bor :) Här har det inte skottats mycket snö på länge....

Underbara tulpaner & söta hjärtan!

Kram Jes

vinklar o vrår sa...

Stort grattis till klarad tenta!
Trevlig helg!

Maria

Anonym sa...

grattis till avklarad tenta,måste kännas skönt:-)
vi har också fått en del snö men jag tror att ni har snäppet mer.
Trevlig helg!!

www.jennyshus.webblogg.se

Lillafruluva sa...

Klart du får länka!
Nu ska jag plöja igenom din blogg :-D

Anonym sa...

OCH DU ÄR SÅ VÄLKOMMEN ÅTER IN PÅ MIN BLOGG:)
grattis till tentan, bra träning m snöskottning!!!
trevlig helg!
kram

Anonym sa...

det är bara att länka på:-)
jag gör detsamma till dig.

www.jennyshus.webblogg.se

Flickan på landet sa...

Häärligt med mycket snö!
Trevig helg, kram!

IKT i min vardag sa...

Grattis till tentan! Jösses vad snö! Här nere vet vi knappt hur snö ser ut längre...
Tror att du kan hitta halsbandet på www.satine.se under Dangerous goods.

Kram Linda

Radhusdrömmar sa...

Grattis till tentan!
Vilken fin fondtapet det är i vardagsrummet!
Och vad mysigt med mycket snö, men mysigt också med braskaminen inne :-)


Ha en fortsatt bra helg!
Kram
Johanna

Ulli sa...

Grattis! Måste kännas skönt. Nu får du njuta av helgen!

Kram Ulli

Sophie sa...

Hej!

Tack, för kommentaren hos mig. Alltid roligt att träffa på nya bloggare :)
Såg att du vad i samma situation som mig, med plugg läsning och små barn. Inte alltid så lätt :)

Vilket mysigt hem du har!

Ha det bra/ Wilmas vind