torsdag 31 januari 2008

Värmekälla!

Hur skulle vi klara oss utan kamin... jag som är så frusen. Älskar att elda, och fryser numera när innetemperaturen är under 20 grader.

Men den levande blomman som skulle pryda min hylla vid kaminen trtivdes mindre bra. Så den fick bytas ut...

Men hör och häpna, de levande blommorna jag köpte till vardagsrummet lever än, de
ni :) Det beror kanske på att jag har varit hemma väldigt mycket med förkylda barn senaste tiden och då har jag helt enkelt kommit ihåg att vattna dem. Men jag tror nog att en av dem har fått sig en liten skvätt för mycket, för nu börjar bladen bli lite missfärgade...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du, är vi fler som tycker om att mysa vid en brasa?
Det är nog den bästa investeringen vi har gjort till huset, kaminen alltså.

Kram Pernilla

Anonym sa...

OTROLIGT trevlig blogg!

Anonym sa...

Tapeten du har bakom byrån med dom fortf levande blommorna, vilket märke kommer dom ifrån?