onsdag 9 januari 2008

Hallen


Jag tänkte börja med att visa hur det ser ut när man kommer in till oss. Denna hall är hallen som från början var hall...hänger ni med?

Jo så här är det, vi gjorde en liten utbyggnad av vår befintliga bro/farstu. Slog upp väggar, isolerande, satte golvvärme, krokar för kläder och fick bra med plats för både skor och barnvagn. Bilder kommer även på denna lilla hall vid ett senare tillfälle. Vår ursprungliga hall, som visas på bilden, används numera som påklädningsställe och rymmer massor med förvaring. Kuddarna på bänken är från Linum. Och det börjar bli på tiden att de byts ut mot lite mer våriga färger. Platsbyggda garderober och dörrar från Ikea, Ädel vit, som för övrigt även pryder vårt kök.


Efter min flytt från Rävlyan 11 i vit skrud kommer jag nu att visa er runt i vårt hus allt eftersom.

Ha de gott.

/ Jennie

6 kommentarer:

Sofia sa...

Hej vännen!
Gillar verkligen din bänk men det vet du redan!
Sov gott. Vi kan väl ses nån dag.
Kram S

Madicken sa...

Ja, oj vilket fint hus och vad lik utbyggnaden var! Liknande fönster verkligen! Klart att du får länka till mig. Ska bli kul att följa dig.
Kram

Anonym sa...

Vilken jättefin hall, jag ser verkligen fram emot att få fortsätta att kika runt i ditt hus.
Ha det bra, Susanne

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken fin blogg du har!!! Vackert hem och en stil som jag gillar! Må gott, kram!

Eva sa...

Jättehärlig bild av din hall. Så fräscht!

tinaminastina sa...

Hej där!!! Tack för din gulliga kommentar hos mej! Vad kul att hitta hit...vad fint ni har! Ska bli kul att fortsätta kika in hos dej!! Ha det gott!
kram

tinaminastina