onsdag 30 januari 2008

Pannknack och korvstoppning...


Igår skulle jag försöka ta mig i kragen och läsa lite, satt med dunkande huvud, föreställ er en liten men väldigt effektiv krabat inne i mitt huvud som försökte ta sig igenom pannbenet, samtidigt som jag försökte lära mig hur mag- och tarmkanalen fungerar...Lyckad kombination!
Lätt hänt att tankarna vandrar iväg och jag är inte sen att hänga på :)
Köpte en ny stol till Elliots rum, som jag verkligen tycker om, tror att den kallas myran stol (rätta mig om jag har fel), så nu ska vi göra om där. Ett litet projekt som säkert kommer att ta ett tag, för att hinna med allt annat som hör vardagen till.
Han behöver någonstans att sitta och bygga med sitt lego, och att rita som han verkligen älskar. Och så en mysig hörna där sängen ska stå...
Håll tillgodo, bilder kommer.
Ha de gott!

3 kommentarer:

Flickan på landet sa...

Så kul att "träffa" nya
bloggare :-)såklart du får länka till mej!Ni har ett vackert hem!

Anonym sa...

Att du orkar renovera och läsa samtidigt men förresten så om man vill och längtar efter resultatet så går det mesta.
Ha det Susanne

Vårt lilla hem sa...

Stolen är superfin! Har några likadana :)

Ooh känner igen det där med att försöka läsa, och så harmanen miljon andra saker i huvudet, som är mycket roligare att tänka på :) Hoppas du fick lite gjort iallafall!

Tack för dina rara ord! Blir så glad :)

Gillar din tapet i vardagsrummet! Är lite sugen på en liknanade!

Kraam! Jenny