fredag 18 januari 2008

Ibland kommer vintern fort :o)


Nu äntligen är det gjort, den absolut mest fruktade tentan hittills. Fem timmars skrivtid och efter en timme och 20 minuter hade jag skrivit allt som bara går att skriva och allt som jag kunde. Är inte en sån som kan sitta och fundera och komma på nått efter en si så där tre timmar, utan de jag kan det kan jag och det jag inte kan kan jag inte, thats it!


Ibland kommer vintern så otroligt fort, så till och med fontänen fortsätter porla trots minusgrader! Så är det att vara fullt sysselsatt mamma.

Bild på vår framsida, och min frukostverandra som ska få nya räcken till sommaren.


3 kommentarer:

Sofia sa...

Hej!
Precis sån är jag också, skriver det första jag kommer på och lämnar in det... har för dåligt tålamod för att sitta och fundera.
Va skönt att du gjort bort det, njut nu i helgen... själv är jag brand-änka ikväll... ska ligga i soffan och äta chips och läsa Lantliv. Hoppas du gör detsamma. Jättefina inlägg du gjort! Kul att du äntligen har tid.
Kram S

Anonym sa...

vilket fint hem ni har....huset såg jättemysigt ut.
ha en fortsatt trevlig söndag/jenny

www.jennyshus.webblogg.se

Anonym sa...

Vilket fint hus, och fint inne också! Är det Lappli?