lördag 2 februari 2008

Oväntad present, favoriter och lek...

Idag fick jag en så otroligt uppskattad present av en kompis. Så där helt apropå dök hon och hennes son upp med ett paket till mig för att jag lyckades så bra på min tenta. Paketet visade sig innehålla en så fin skylt till toadörren och jag blev så otroligt glad. Och jag som är inne i en hjärte period nu, det kunde inte bli bättre.
Plötsligt längtar jag ju nästan efter en anledning att gå till den dörren, som normalt innebär ett slagt avbrott i nått man för stunden är strängt upptagen med :)
Tänk hur lite som kan göra en människa glad! Tack Linda.

För några dagar sedan hittade jag detta hjärta, som skulle passa så bra i hallen, de hade gärna fått vara lite större, men det blir bra tillsvidare.

Och så min favoritlykta som hänger i den lilla hallen.
Och så har vi killen som tycker om att bygga med lego.
Ha en trevlig lördagkväll.

4 kommentarer:

Anonym sa...

OJ! vad kul att få en tenta-presnet! =)

mina barn är inne i en lego-period, vilket är bra på sitt sätt men helt plötsligt har oddesen för att trampa (AJ!) på en legobit ökat lavinartat *hihi*

trevlig lördag!

Engsroom sa...

Hej!
Tack så mycket för ditt besök hos mig!
Betonghjärtat har jag gjutit i en sockerkaksform i silikon som jag köpte på dollarstore för 30:- vet inte om de finns kvar att köpa ännu men jag tror det om inte annat så säljer det sådanna former på andra ställen.
Ha en bra lördag kväll1
Ella

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Halloj, vad roligt att du hittade "hem" till mig.
Stort GRATTIS till tentan, det är en enorm prestation särskilt med småbarn runt benen. De måste ju få sitt i första hand. Vad fint hus ni har och vilka härliga bider du visar!
Hjärtestrålar til dig!
Ha en fortsatt skön kväll!
kram
nina

Anonym sa...

vad gulligt med en liten tentapresent:-)
angående brödboxen så finns den på lagerhaus i svart & vitt.
Kram/jenny

www.jennyshus.webblogg.se