onsdag 6 februari 2008

Avskalat och enkelt


Nu är det väl ändå på tiden att jag skriver ett inlägg, är tillfälligt ute i arbetslivet för att prova på vad det är jag utbildar mig till, spännande spännande...!
Här kommer bilder på vårt badrum, som är inrett i alla enkelhet. Ek, vitt och svart. Badrumsmattan från Etol är en favorit, och jag är sugen på att byta ut den till en annan färg, möjligtvis lime, för jag kan ju inte ha rosa här också även fast jag tycker det skulle vara sött. Finns i massor av färger.
Ha de gott!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint ni har det i badrummet! Jag gillar erat badrumsskåp! Och turkost har jag alltid gillat!

Anonym sa...

såå snyggt badrum ni har.enkelt & stilrent:-)
Kram/jenny

www.jennyshus.webblogg.se

MiaMaria sa...

Så enkelt, fint och stilrent!!!!!!!
Miamaria

Anna-Leena sa...

ha ha jag blev lite full i skratt när jag såg ditt inlägg var från erat badrum. För jag hade nyss gjort att inlägg i min blogg om vårat badrum. Erat badrum är ju jättefint gillar turkost mot det vita. Det behöver inte vara så mycket snyggare med stilrent än massa plotter. Jo såg att du bor i kalix. Jag är född där men sen ett gäng år tillbaka bor jag i stockholm. Ha de bra kram Anna-Leena

Anonym sa...

Åh så snyggt! Jag gillar också färgerna och sen det enkla och stilrena. Allt plotter man har gör sig bäst bakom stängda dörrar. så mycket skönare för ögat!

Gillar gardinen också jättemycket. Något du sytt själv eller har du köp den? Vilket tyg?

Kram Jenny

IKT i min vardag sa...

Jättefräscht badrum!!! Klart du kan ha en rosa badrumsmatta! Det är ju bara att byta när man tröttnar. Tycker rosa eller turkost vore kanon!

Kram Linda

Lilla Uthuset sa...

Hej!

Otroligt fint tyg du har i badrummet, vårfint.....

Ha en bra helg.

Kram Åsa

Maria sa...

Snygg turkos färg mot det vita!

Anonym sa...

SÅ ATTANS FINT BADRUM ALLTSÅ!!!
enkelt, vitt, svart å turkost!!!*ÄLSKAR!!!*