tisdag 30 december 2008

Möbler, hjärtan och tulpaner...

Oj vad man hinner mycket när man är ledig, leka, baka, städa, sy och så sitta en stund eller två framför datorn.

Tittar efter lite nya möbler till sonens rum. Mest av allt gillar han att stå vid fotpallen i vardagsrummet och köra med bilar, så nu ska ha få ett litet bord till sitt rum.
Gillar denna söta bänk från Ikea, är rätt övertygad om att det snart blir ett tripp åt det hållet :)


Imorgon ska vi fira in de nya året med ett brudpar! Så en bild på ett hjärta är väl lämpligt att visa :)



Ha nu ett riktigt gott nytt år!
Kram Jennie




10 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej Jennie!

Ett GOTT NYTT ÅR 2009 önskar jag dig!
MiaMaria

Ullis/Leva på landet sa...

Låter ju som en mysig nyårsafton.

Vill önska dig ett riktigt

♥ GOTT NYTT ÅR ♥
Kram Ullis

Anonym sa...

Gott nytt år önskar Susanne, föresten vad mycket fint du lagt ut på din blogg, jag blev så gald när jag tittade in.

Piffa och Puffa sa...

Hej!
Läste ditt tidigare inlägg om att du tröttnar fort på saker. Precis så är jag också. Jag har köpt massor med tyg och när jag inte syr på en gång jag köpt dem blir de liggande för jag har hittat på annat och t o m ändrat färg. Kul att höra att det inte bara är jag som är sån.
Kram Anette

Susihus sa...

Ha en god fortsättning på det nya året. KRAM på dig

www.gottablandat.wordpress.com sa...

God fortsättning på det nya året! åååh tulpaner,min favorit blomma!

IKT i min vardag sa...

Här har också en som tröttnar snabbt, men jag vill förändra det så jag satsar på grejer som jag vet håller länge...och så vitt såklart- Så attd et räcker att förändra med små medel.

Den fina bänken har jag funderat på till vår villavagn. Måste se hur stor/liten den är i verkligheten först ;)

Kram

Myownhome sa...

vilken härlig tulpanbukett!
Hoppas du haft en bra helg och en härlig alla hjärtans dag!
Ha det bra
//johanna

Anonym sa...

Hej,
Har kikat på EM efter bokstäver, och dom var verkligen fula...
Vilket typsnitt hade ni på barnens? Tänkte om jag skulle be morfar snicka ihop Filip & Hildas till mig :)

/Hälsn Susanne L

Anonym sa...

Det är ett tag sedan du tog dig tid att uppdatera bloggen :( Trist tycker jag som ju sitter vid min dator på jobbet varje dag och väntar på ett inlägg. Nåja, du har väl fullt upp kan jag tro ;) Kram Sis