måndag 29 december 2008

Jag har ett litet problem...

...och ett dyrt sådant. Det är nämligen så att jag tröttnar väldigt fort.
Hade varit så bra om jag liksom bara nöjde mig när jag väl bestämt mig, men nej då, inte jag...!

Beställde den här tapeten till lillkillens rum från keek-a-boo, den med stjärnor på i lime. Men det tog så länge innan vi väl fick målat om i hans rum så att jag helt enkelt hade ändrat mig innan den ens kommit upp.
Så det blev ändrade planer. Men listig som jag är så kom jag på att denna tapet kommer att passa alldeles utmärkt i lekstugan som ska byggas till sommaren. Fiffig som man är :)
Så den gick ju inte till spillo i allafall.

Nu blir det som jag nämde i förra inlägget blått, tygerna såg lite väl mörka ut på bilderna.
Har sytt gardiner och provat på att sy vimplar och det gick ju riktigt bra... Långt ifrån perfekta, men de lär ju inte sitta uppe så länge innan färgerna i hans rum byts ut :)


Han kommer att få möblerna Leksvik från Ikea till sitt rum, fast jag vill ju ha dem i vitt, så det är bara att ta fram färgsprutan. Och så har jag beställt detta fina överkastet från Balders Hage.

Nu ska jag fortsätta sy vimplar, för storebror ville också ha...!

Ha de bra, och ett riktigt gott nytt år!

5 kommentarer:

Anonym sa...

kommer bli skitfint med blått :) det där överkastet från balders hage är jättefint, det måste jag kika på..

ha ett gott nytt år gumman!

stor kram sara

Anonym sa...

Vad kul att inläggen kommer lite oftare nu :-) Förstår att du hinner lite bättre nu när du är ledig från skolan, OCH hemma! :-) Ha det så bra och hälsa familjen från alla oss! Kram, Anneli Granström

♥ Fyra årstider sa...

♥ Tittar in och önskar dig ett Gott Nytt År 2009 ♥ Super fint överkast.
Kram Lotta

Ullis/Leva på landet sa...

Blir ju så fint med blått. Vilken tur att du får användning för tapeten ändå, *s*.

Kram ullis

Pysselprinsessan sa...

Vilket fint överkast! Ett sådant skulle jag vilja ha!! Superfina vimplar oxå! :)
Kramar