torsdag 17 april 2008

Sol och mycket snö och en hel del påbörjade projekt!

Har njutit av några underbara dagar ute i solen med barnen, då fick projekten ligga på hyllan lite.
Så härligt att se bar mark och blomplantering i andra bloggar... Här finns det gott om snö :)

Men nu är jag igång igen...
Med målning och slipning av projekten som är påbörjade.
Elliots rum börjar bli klart, möbler är ihopsatta och det är det roliga kvar.




De två grejerna som var under tillverkning har nu blivit till fyra!
Bilder kommer...

16 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

Det var inte dåligt med snö!

Här har det varit så varmt att man suttit ute barärmad...helt fantastisk.... nu har våren hittat till Värmland!

HA´det så gott!
Miamaria

Gårdsromantik sa...

Bra att någon njuter av snön!
Barnen är väl härliga.

Kram Maud

Cin sa...

Oj, med snö! Det är svårt att ta in när här nere i söder börjar våren knappa in på kylan. Ska tillbringa så mycket tid jag bara kan i trädgården i helgen, hoppas på sol och 13 plusgrader som prognosen lovat. :)
Spännande med fler projekt. Ser fram emot bilder...
Ha en skön helg! Kram Cin.

Sara sa...

Eftersom vi inte fick någon vit vinter här nere i Skåne så kan jag bli så avundsjuk när jag ser alla som visar vackra vinterbilder. Ser ju så härligt ut med barnen som leker i snön:)Men nu när våren börjat komma och lökarna tittat upp i rabatterna så vill jag inte snö förrän nästa vinter iallafall. Ha en mysig helg!

Sara sa...

Eftersom vi inte fick någon vit vinter här nere i Skåne så kan jag bli så avundsjuk när jag ser alla som visar vackra vinterbilder. Ser ju så härligt ut med barnen som leker i snön:)Men nu när våren börjat komma och lökarna tittat upp i rabatterna så vill jag inte snö förrän nästa vinter iallafall. Ha en mysig helg!

svartataket sa...

Vad spännande :))
Trevlig helg!

Anonym sa...

Trevlig helg!

Linda -Galleri Palla sa...

Men oj så mycket snö. Här i Skåne har vi knappt sett en endaste flinga. Solen skiner så det blir nog en härlig dag!

karofina sa...

fy, har ni snö?? här e det 10 grader och solen gassar....mmmm! :) vår på riktigt!
MVH karofina

Anonym sa...

Oj, det var ju en kontrast mot mina vårbilder men det ser härligt ut det här också! Ha en mysig söndag! Kram Karin

husnummer30 sa...

Men det ser ju underbart ut! Man är väl aldrig nöjd med det man har...för nu blev jag sugen på att göra snöänglar! Och här har vi ingen snö...

Ha det fint! //Jill.

Chatarina sa...

Men oj vad snö ni har. Men man förstår att barnen har kul.
Här är det barmark o vår.

Ha en underbar söndag
Chatarina

www.gottablandat.wordpress.com sa...

vilken kontrast pa väder.. ni har massor med snö ser jag.. här hade vi sol och 20 grader varmt idag!!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hjälp vad mycket snö..känns såå surrealistiskt ju...

Ha det så fint!!
Soliga lördags kramar Millan!!

IKT i min vardag sa...

Tänk vad det kan skilja sig i landet...här var det 13 grader och sol igår och jag njuuuuuuuuuter!

Blir kul att se era projekt sen!

Kram

Sara sa...

Hejsan
Tack för kommentaren hos mig. Här har vi ingen snö, bara vår och sol!
Kram Sara